23 grudnia 2012

Wesołych Świąt!



Obiecałam sobie, że napisze świątecznego shota, więc proszę! :) To jest mój pierwszy one shot, jaki w życiu napisałam, ale myślę, że wyszedł całkiem niezły. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Pisało mi się go naprawdę bardzo przyjemnie, w akompaniamencie świątecznych piosenek, przy herbacie z miodem i zapachu cynamonowych świeczek. *,*  Wiem, że są dopiero jutro, ale jutro znając mnie, będę całkowicie zabiegana i nie znajdę czasu, aby na spokojnie to dodać. :)  
Także już teraz, chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego! Dużo radości, prezentów, miłości, szczęśliwych i rodzinnych świąt i smacznego karpia. Cieszę się, że ze mną trwacie i dziękuję każdemu z osobna za każdą chwilę jaką mi poświęcacie. Jesteście naprawdę niesamowici i za to Wam dziękuję! <3 Wesołych świąt i miłego czytania! 

ONE SHOT

PS. Następny rozdział około 27 grudnia <3

2 komentarze:

  1. Jutro wieczorem się za niego biorę, żeby wprowadzić jeszcze bardziej świąteczny nastrój ;) Tymczasem przypominam o moim ostatnim rozdziale. malfoy-issue.blogspot.com
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za komentarz.Jak tylko znajdę chwilę to przeczytam opowiadanie twoje a teraz zapraszam Cię na nowy rozdział na www.odrobina-milosci.blogspot.com gdzie powróciło życie

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię. Za każdy komentarz dziękuję z całego serca.